تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

دستور رئیس‌جمهور برای تسریع در واگذاری زمین به جوانان| بسته رفع موانع واگذاری زمین به مردم تصویب شد

  • کد خبر: ۱۴۴۷۶۳
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
دستور رئیس‌جمهور برای تسریع در واگذاری زمین به جوانان| بسته رفع موانع واگذاری زمین به مردم تصویب شد
در یکصد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بسته سیاستی کاملی برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم برای ساخت مسکن به تصویب رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در این جلسه که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، روند اجرای قانون جهش تولید مسکن و برنامه‌های حمایتی دولت در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی عملیات آماده سازی بیش از ۴۷ هزار هکتار زمین و الحاق آن‌ها به محدوده شهر‌ها برای ساخت مسکن اجرا شده است.

همچنین مطابق این گزارش ۳ هزار و ۸۴۶ هکتار از اراضی دستگاه‌های دولتی نیز در راستای نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است تا در سال ۱۴۰۲ به واجدان شرایط واگذار شود.

در این گزارش اعلام شد با احتساب زمین‌های آماده شده برای واگذاری در روستا‌ها در مجموع زمین لازم برای ساخت بیش از سه میلیون واحد مسکونی جدید فراهم شده است.

در گزارش وزارت راه و شهرسازی به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت آمده، نوسازی بیش از یک میلیون و دویست هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهری و روستایی در سه سال آینده در برنامه دولت قرار گرفته است.

رئیس جمهور به مسئولان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد با همکاری همه دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها به اجرای نهضت ملی مسکن از جمله واگذاری زمین به جوانان واجد شرایط بویژه در روستا‌ها و شهر‌های کوچک سرعت دهند تا مشوقی برای مهاجرت معکوس باشد.

جلوگیری از دلالی و کنترل رشد قیمت‌ها و اجاره بهای مسکن از دیگر موضوعات مورد تاکید دکتر رئیسی به مسئولان وزارت راه و شهرسازی در این جلسه بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->